.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کشورهای همسایه به سانحه بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و چند تن از مقام‌های ایران، واکنش نشان دادند. واکنش‌های بین‌المللی به سانحه بالگرد رئیس جمهور
کشورهای همسایه به سانحه بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و چند تن از مقام‌های ایران، واکنش نشان دادند.(ادامه)
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است. رئیس‌جمهور: باید جلو سقط جنین گرفته شود
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است.(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۳ دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه دهک اول تا سوم واریز شد
یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۳ دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با ۴۰ درصد افزایش برای امسال
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند . اصلاح قانون بیکاری به کجا رسید؟
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند .(ادامه)
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود. اعلام نتایج کنکور ارشد و فرهنگیان تا نیمه خرداد
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود. اعلام زمان آغاز و شرایط ثبت‌نام تسهیلات سربازان ماهر / مشوق‌ها شامل سربازان در حین خدمت نمی‌شود
شمال نیوز : مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم. استاندار مازندران: دخالت مدیران در انتخابات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
وزیر کشور به مناسبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد. یام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
وزیر کشور به مناسبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا نقض قوانین آزادی بیان و تجمعات است. واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته است که بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا نقض قوانین آزادی بیان و تجمعات است.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است. طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است.(ادامه)
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم. نحوه دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیونی مستاجران+ لینک ثبت نام
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است. شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد. تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند. حقوق کارکنان وزارت کشور، سازمان‌ها و نهادهای تابعه وابسته ترمیم می‌شود
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 594 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.005 seconds.